kawa bez cukru

kawa bez cukru

Istotne jest, że odżywia się przez jedzenie również. Stara indyjska książka o sztuce miłości twierdzi, że spośród 40 funtów dobrego jedzenia, człowiek dostaje jeden funt mięsa. To ciało produkuje jeden funt krwi (było to w czasach, gdy stałe i ciekłe ciężary były takie same), i że krew produkuje jeden funt plemników. Przesłanie jest takie samo dziś jedzenie niskiej jakości (lub za mało) żywności prowadzi do słabej jakości i ilości plemników. Wystarczy wyobrazić sobie, ile energii potrzebuje plemnik z długiej podróży do zapłodnienia komórki jajowej. Niezdrowe plemniki po prostu nie są do tego zadania. Oni swoją energię z ciała człowieka, a odżywianie i radzenia sobie ze stresem są istotnymi czynnikami.

Oto moje propozycje na swojego męża:

* Jedz świeże, zdrowe, najlepiej żywność ekologiczną i zawsze zaczynać się od dobrego śniadania.

* Jedz białko (kurczak, czerwone mięso lub ryba) raz dziennie.

Unikaj produktów drożdżowych ponieważ warzenia alkoholu w jelitach. Unikaj wszystkich środków spożywczych, które są kwaśne lub kwaśne (owoce cytrusowe, ananas, mango, chili, oliwki, ocet, alkohol, kawa, smażone w głębokim tłuszczu, konserwowane lub przetworzone pokarmy, napoje w puszkach), ponieważ mogą one działać jako spermicides- pić herbatę tylko w umiarkowanych ilościach.

kawa bez cukru

* Wymieszać jajko do szklanki gorącego mleka dodać sól i pieprz do smaku i pić w Orient, surowe jaja są spożywane w ten sposób, aby wspomóc produkcję spermy (Upewnij się, że jaja są ekologiczne, aby uniknąć ryzyka salmonelli).

* Weź Ashwagandha indyjskiego żeń-szenia: raz dziennie przez dwa miesiące.

* Weź FORTEX na zwiększenie obrotów plemniki raz dziennie przez trzy miesiące.

* Należy przyjmować jedną tabletkę 15 mg na dobę przez dwa miesiące albo cytrynian cynku lub Shilajit -To jest pobierany z bitumu podobny skale w Himalajach i ma optymalne stężenie magnezu, cynku i wielu pierwiastków śladowych niezbędnych dla zdrowych plemników.

* Weź pozytywne kroki w celu radzenia sobie ze stresem, który może być odpowiedzialny za bóle pleców, zaparcia i pójścia na łatwiznę z jedzeniem i piciem. Chodzić codziennie na świeżym powietrzu przez co najmniej 30 minut. Robić inne ćwiczenia, które lubisz. Ćwicz jogę lub sztuki walki takie jak tai chi. Słuchaj taśmy relaksacyjnej w nocy, aby poprawić jakość snu.

* Zaparcie może wpływać na wchłanianie substancji odżywczych, więc zapewnić nie jest to problemem poprzez picie co najmniej osiem dużych szklanek niegazowanej wody dziennie między posiłkami. Jedz dużo owoców, takich jak figi, śliwki i papai na śniadanie. Jeśli zaparcia, podejmują Herbolax regulować pracę jelit.

Artykuł dzięki: