kawa do ekspresu

kawa do ekspresu Teraz patrzeć na sumy i masz łatwo spożywane około połowę swojego dziennego spożycia sodu.

Oto krótki przewodnik dla różnych kategoriach niska sodu:

Sodu lub nie zawiera soli darmo: Mniej niż 5 mg sodu na wielkość porcji

Bardzo niska sodu: Mniej niż 35 mg sodu na wielkość porcji

kawa do ekspresu

Niska sodu: Mniej niż 140 mg sodu na wielkość porcji

wejdź

Zmniejszone sodu: 25% niższa w sód niż ich regularne produktu. Uwaga: To nadal może być uznana za zbyt wysoką zawartość sodu w diecie niskosodowej. Zapamiętaj ten produkt jest zmniejszona sód niekoniecznie niskie sodu.

Nie dodatkiem soli lub niesolone lub bez dodatku soli: Oznacza tylko, że sól nie jest dodawane lub produkt ten został wykonany bez zwykłej dodatku soli, ale nadal zawiera sód, który jest naturalnym jedzeniem lub samego produktu

kawa do ekspresu

Nieco więcej informacji: Zarówno FDA i USDA stwierdziły: Jeśli osoba żywność, która ma roszczenie „zdrowe”, to nie może przekraczać 480 mg sodu w ilości wskazanej. produkty „typ posiłek” nie może przekraczać 600 mg sodu na oznaczonej wielkości porcji.

Wskazówka: mniej tłuszczu można zauważyć zwykle oznacza wyższą zawartość sodu. Jest to szczególnie prawdziwe w odniesieniu do żywności przetworzonej. Nie pozwól, pozwól zdrowym sercu cię oszuka termin. Na przykład: niskotłuszczowy mrożony obiad będzie na ogół dwa lub trzy razy wyższa zawartość sodu niż regularne zamrożonego obiadu.

Uwaga: Wszystkie świeże owoce i świeże warzywa są uważane za niską zawartość sodu na wielkość porcji, która jest zazwyczaj 1/2 szklanki lub 1 szklanka zielonych. Nawet świeży seler, która pozwoli uniknąć wielu ludzi ma tylko 126 mg sodu w 1 szklance i ma 3 razy więcej potasu i 90% wody. To dlatego, że jest tak bardzo chwalona w wielu wysokie ciśnienie krwi diety i reklamowany przez co pomaga obniżyć ciśnienie krwi w sposób naturalny.

Artykuł dzięki: