kawa dzialanie

kawa dzialanie

wysoki Carb Low Carb Diets- Jak uniknąć niebezpieczeństw

Jest to historia dwieście lat ludzi określających zarówno wysokie i niskie diety węglowodanów do utraty wagi. Więc w jaki sposób można wybrać? Jednym z czynników należy wziąć pod uwagę to, że zagrożenia związane z każdym diety.

Co to węglowodany, tak czy inaczej?

Istnieją trzy rodzaje składników odżywczych, że każdy organizm wykorzystuje:

* Białka w naszej diecie zazwyczaj pochodzą z mięsa i produktów sojowych, takich jak tofu. aminokwasy budulcem białek, są wykorzystywane do mięśni i enzymów (białek, które wykonują większość prac nasz organizm potrzebuje do przetrwania)

* Węglowodany są czasami określane jako „cukry”, ale nie są one po prostu białe rzeczy się znaleźć w przejściu do pieczenia. Cukry proste to cukier można umieścić w kawie; makarony, chleb i ziemniaki należą źródła skrobi lub węglowodanów złożonych. Większość swojego ciała używa węglowodanów na energię, a to jest preferowanym źródłem energii dla mózgu.

kawa dzialanie

* Tłuszcze są długie, chainlike cząsteczki, które są nie miesza się z wodą (oleje, tłuszcze). Są to skuteczny sposób dla organizmu do przechowywania energii.

Widać, że wszystkie trzy składniki odżywcze są niezbędne do funkcjonowania. Co się dzieje, jeśli wziąć w mniejszym lub większym stopniu danego składnika odżywczego niż trzeba?

Niskotłuszczowej diety

Niski dieta zmniejsza spożycie tłuszczu, następujące rządowego piramidy żywieniowej, która sugeruje użycie tłuszczów oszczędnie. Istnieje wiele dobrych powodów, aby ograniczyć ilość tłuszczu w diecie:

* Cholesterol i tłuszcze mogą prowadzić do zatkania naczyń, co prowadzi do chorób serca i ewentualnego uszkodzenia mięśnia sercowego (w postaci ataku serca), udaru mózgu, choroby nerek

* Tłuszcz pakuje dużo kalorii – jeśli nie korzystać z tych kalorii w codziennej działalności, będą one przechowywane w komórkach tłuszczowych i powoduje przyrost masy ciała

Artykuł dzięki: